2009. május 21., csütörtök

Név

Kaptam egy üzenetet skypon, hogy te vagy az az x. y. aki zenész? Visszaírtam, hogy nem. Eszerint van egy ugyan olyan nevű zenész mint én. Nem azt mondom, hogy letör a dolog, de valahol mégis csak szeretnék egy olyan nevet, amit ha meghall valaki, akkor csak én jussak eszébe, ne pedig egy zenész, egy ügyvéd, egy marketing menedzser. Pedig nincs is nagyon standard nevem (jó a keresztnevem az tényleg gáz. gimnáziumban csak négyen viseltük ugyan ezt a nevet, plusz az ofő). Az előbb beírtam az iwiwbe a keresésbe a nevemet, és csak ezen a site-on 54 ugyan olyan nevűt találtam mint én. Lehangoló. Van egy kolleganőm, aki pont ezért tetetett egy magánhangzót a neve elé, mert az ő nevéből tényleg annyi van mint égen a csillag. Egy darab betűvel rögtön össze nem téveszthetővé tette a nevét. 

Nincsenek megjegyzések: