2009. május 11., hétfő

Egyedieskedés

Mostanság ritkán járok forgalmas bkv járatokon, pedig néha érdemes.
Múlt szombaton a 4-6-oson utaztunk, amikor felszállt két 20 év körüli lány, és előadták az ingyenműsort, jó hangosan, hogy legalább 6-8 méteres körzetben mindenki hallja őket. "Jaj én nem vásárolok már itt semmit! annyira utálom, hogyha velem szemben jön a ruha az utcán amit viselek! Csak Olaszországban vásárolok!" Felnéztem, megnéztem ki ez az "egyedi" darab. Ha lett volna gondolatkivetítő, ezt lehetett volna olvasni: "hiába vered magad kislányom, hogy Olaszországba jársz vásárolni, belőled is csak 12, egy tucat."

2 megjegyzés:

smirc írta...

Gondolatkivetítő. Ez jó.

magyarromak írta...

I szokta mindig mondogatni, hogy na most milyen jó, hogy nincs gondolatkivetítő...
Én meg átvettem tőle.
Bár azt is tényként kezelhetjük, hogy sokszor maga az arcom önkéntelenül gondolatkivetítőként működik, ha akarom ha nem, mindent le lehet olvasni róla.