2008. október 13., hétfő

blogok

Néha blogokat keresek. Vagyis nem keresek, hanem véletlenszerűen bele-beleolvasok néhányba. Elég elkeserítő. Ugyanis szeretnék találni olyan blogot, amit rendszeresen olvasok, amire várok, hogy legyen újabb bejegyzés. A legtöbb általam talált blog arról szól, hogy ma itt voltam, ezt ettem(főztem), azzal találkoztam, ja és vettem ezt azt. Mondjuk ezzel sem lenne semmi bajom, ha legalább olvasmányosan írnák le.
Aztán vannak a tematikus blogok. A nőcis: főzős, varrós, gyerekes, hímzős, muffin sütős, pasizós, divatolós. Pasis: autós, számitógépezős, világmegváltós. Jó világmegváltós szokott lenni nőcisben is. Ja és világfájdalomtól szenvedő. Van még az annyira elvont vagyok, hogy magam sem értem mit írok (meg minek?)kategória. Azok akik művészlélekként akarnak feltűnni. Na attól vagyok csak kiakadva igazán. Szóval keresek olyan blogokat, aminek nem csak a témája fog meg, hanem van stílusa. Legyen az groteszk, abszurd, vagy pusztán vicces, csak legyen valamilyen, ami megkülönböztetni a többi, ma reggel kávét ittam, majd találkoztam Lacival, aztán kuszkuszt ettem, majd leruccantam vásárolni, és nem bírtam ellenállni egy cuki csizmának.. faszom bill gatesbe. minden szar, még a kisöcsém is jobb oprendszert készít.. nem bírom tovább. a fogyasztói társadalom megöli a lelkemet, nincs érték, nincs művészet, nincs harmónia.. , blogtól. Úgy vágyom valami eredetire. Nem vagyok egy könyvfaló, de például mikor először olvastam Kunderát, na az élmény volt. Ilyen élményeket keresek blog formában.

Nincsenek megjegyzések: