2008. november 8., szombat

vizsgadrukk

Voltam ma vizsgázni. Szokásos történet. Semmi gáz, aztán pár perccel előtte mielőtt bemennék kb. kétszeresére emelkedik a pulzusom, bíbor vörös lesz a fejem, és amint belépek az ajtón, snitt. Totál zavar a fejben, mekegés, makogás. Egy szerencsém van, hogy a legtöbb tanár vágja, hogy nem vagyok tök hülye, aki nem tud semmit, hanem olyan zavarban vagyok, hogy nem tudok beszélni, nem tudok gondolkozni. Volt olyan tanár, akinél olyan szinten feloldódtam, hogy a végén ötöst kaptam. Nem tudom miért alakult ez ki nálam. Pedig nem vagyok egy paragép. Nem okoz gondot a kommunikáció semmilyen más helyzetben, csak ha vizsgázok. Nonszensz. Aki nem ilyen vizsgadrukkos mint én, szinte semmi tudással bemegy és az esélytelek nyugalmával folyamatosan beszél. Beszél a semmiről, vagy beszél másról. Ezekről én is bármikor tudok beszélni. Sőt kurva sok mindenről tudok beszélni. Viszont ha vizsgázom megkukulok. Valahogy ki kellene már nőni, de nem megy. Mindig úgy megyek, hogy legalább egy négyes tudás a fejemben van. Ennek ellenére volt, hogy kivágtak, mert nem tudtam egy értelmes mondatot elmondani. Totál gáz.

Nincsenek megjegyzések: