2009. március 2., hétfő

hétfő reggel

Egy jól sikerült hétvége után jól kelleném érezni magam. Szombat pihi, este kimozdulás, buli, röhögés, felszabadulás, mintha nem is az a nyomoronc aktakukac lennék, aki már kezd baromira belefáradni, hogy két hete két ember helyett dolgozik. Aztán vasárnap nyugi, tevékenykedés otthon, mindenféle házimunka, majd némi kirándulás cápákat meg mindenféle egyéb állatot nézni, aztán filmnézés. Nekem ez egy pihentető hétvége. Ennek ellenére, most olyan vagyok mint a mosott szar. Fáradt vagyok, álmos vagyok, kedvetlen vagyok, unott vagyok. Van egy olyan érzésem, hogy ma véges a türelmem, és ha valaki valami irdatlan nagy hülyeséggel beállít, akkor nem leszek kedves és segítőkész mint általában, hanem mufurc leszek, és elküldök mindenkit a picsába.

Nincsenek megjegyzések: