2009. március 26., csütörtök

Léhűtők

Tegnap volt nálunk egy fotózás.
Egy darab "hírességet" fotóztak. Gondoltam jön majd egy fotós, talán egy asszisztens... aztán csak jöttek és jöttek.
1. híresség
2. híresség fotósa
3. híresség fotósának az asszisztense
4. a megbízó képviseletében egy nő
5. a szervező cégnél dolgozó muksó
6. a szervező cégnél dolgozó muksó munkatársa
7. a szervező cégnél dolgozó muksó még egy munkatársa
8. stylist
9. fodrász
10. sminkes
11. beazonosíthatatlan nőnemű lény aki csak nézett
12. beazonosíthatatlan nőnemű lény aki csak nézett és néha telefonált.

Na már most a híresség pózolt, a fotós és az asszisztense dolgozott, a többiek meg ültek és néztek. kb. óránként a sminkes elővett egy púderpamacsot és bepúderezte híresség orrát.

Az jutott eszembe, hogy a versenyszféra mindig pocskondiázza a közszférát, hogy ott aztán mennyi a léhűtő. Azon gondolkoztam, hogy nekik ezért fizetnek, hogy ülnek és nem csinálnak semmit? Végigmértem őket, és arra jutottam, hogy igen fizetnek nekik, ráadásul nem is keveset. Például ha megnéztem bármelyikük cipőjét, csak az többe kerülhetett mint az összes ruha együttvéve ami rajtam van. Persze ezekből nem kell messzemenő következtetéseket levonni, csak számomra érdekes volt látni egy napi "munkát" a versenyszférában.

Nincsenek megjegyzések: