2009. április 24., péntek

kurvajó

Tegnap volt egy interjú Feldmár Andrással a Velveten. Egy mondat megfogott. Erre ma keresem, sehol sincs az interjú. Beírom a google-be, hogy Feldmár Velvet, erre kidob egy találatot, rákattintok, semmi. Rákattintok a tárolt változatra error. Hova lett a cikk? Miért vették le? 
A lényeg az, hogy valahogy nem bírom Feldmárt. Nem bírom az olyan embereket (főleg a pszichével foglalkozókat), akik köré "hívők" csatlakoznak. 
Szóval tegnap volt egy interjú. Szó szerint akartam idézni, de mivel levették, ezért a számomra megmaradt lényeget próbálom megragadni. Szóval azt mondta, hogy a hierarchia egy nagyon gázos dolog. Csak addig oké, amíg vész van. Például viharban igen is a matróz csinálja azt amit a kapitány mond. De "békeidőben" totál fölösleges, mert csak állandó feszültséget kell. A hierarchia az, hogy legyünk mi egyek, de úgy, hogy én vagyok a kutya és te vagy a farkam, és én csóvállak téged, és addig vagyunk boldogok, még én csóvállak téged. Ha ez egy totál fals felállás, és sajnos mi békeidőben is hierarchiásdit játszunk. 
Kb. ennyi volt a lényeg, és szerintem ez baromi elgondolkoztató. 

Nincsenek megjegyzések: