2009. április 13., hétfő

csőtérés elhárítva

Igazából nem is volt csőtörés. A WC-ből kimenő 110 mm-es átmérőjű cső be van kötve egy másik 110 mm-es csőbe. A két cső találkozásánál van egy tömítés, ami megkeményedett, imigyen nem látta el feladatát, és mellette ömlött a víz. Egy kb. 40 Ft-os tömítés tönkremenetele miatt áztattam el két lakást. A vízszerelő eleve nem értette, hogy miért a falban volt az összekötés. Rövidre vágták a csövet. Most egy hosszabb cső van, így az összetoldás nem a falban, hanem a falon kívül van. Így elvileg ha a jövőben tönkremegy, akkor nem a falba fog folyni a víz, hanem a WC padlójára. Szét nem kellett verni semmit, elegendő volt felszedni a WC-t. Az egész három nap idegeskedésbe, kb. 3000 Ft telefonköltségbe, és 10.000 Ft-ba került, amit elvileg megkapok a biztosítótól. Az, hogy az alattam levő lakásokban mekkora kár keletkezett, azt nem tudom. Az alattam levőben elég sok. Tanulság nincs, csak annyi, hogy egy társasházi lakásnak vannak előnyei és vannak hátrányai is. Most én a hátrányait ismertettem meg. 

Nincsenek megjegyzések: