2009. április 7., kedd

Fuck

Telefonált az albérlőm, hogy a két alatta levő lakás ázik...
De nem ám akárhogyan! A fürdőszobákban lévő elektromos automata páraelszívókból folyik a víz. Szóval nem elég, hogy áztatom a szomszédot, ha nagy szerencsém van, még agyon is veri az áram. Telefonálgatás, ide, telefonálgatás oda. És az a szép az egészben, hogy valószínűleg nem lehet megúszni anélkül, hogy szét legyen verve a fürdő. Miért is vesz az ember új lakást? Mert nem akar felújítani, mert nem akarja, hogy az ezer éves szerelvények bármikor felmondják a szolgálatot. Én többek között ezért is vettem új lakást 2003-ban. De hogy egy kibaszott új építésű lakás, amit 5 éve adtak át ilyen szar legyen! Anyámék 1974 óta laknak egy társasházban. 16 lakás van benne, és a 35 év alatt egyszer sem volt ilyen, hogy szét kellett verni valakinek a fürdőjét mert szétment egy szaros cső. A mi társasházunkban bezzeg!!! Szétdurran az agyam! A másik amire kíváncsi vagyok, hogy mennyibe fog ez nekem kerülni. Mert az egy dolog, hogy van a társasháznak is és külön nekem is biztosításom, de én nem bízom az ilyenekben. Meg eleve a csodálatosan szép fürdőmet szét fogják verni!!! ÁÁÁ hülyét kapok.
Amikor már kezd lassulni az életem, amikor már nem kapok idegbajt, akkor mindig beüt valami rettenetesen nagy szar. Az élet szép.

Nincsenek megjegyzések: