2009. szeptember 8., kedd

alakulás

Milyen hülye szó, csak azt nem akarom írni, hogy alakulnak a dolgok..
Szóval kicsit régebben mint egy éve voltam egy vizsgán egy tanárnál. Persze előadáson egyen sem, mert miért is, szóval vizsgáztam, és a végén mondta a tanár, hogy ő úgy látja, hogy jó elemzőképességem van, és hogy küldjek neki valami elemzést. Na persze szartam bármit is csinálni. Kicsit feldobdta az önbizalmamat, de azért annyira nem, hogy rákapjak. Aztán idén tavasszal be kellett adni egy elemzést egy órára, és nagy meglepetésemre csak nekem lett ötös, a többieknek többnyire kettes, meg azt hiszem lett egy hármas is. Na ettől már megjött némileg az önbizalmam. Egy ideig fontolgattam, aztán végül nyár vége felé elküldtem a tanáromnak, hogy kb. egy éve mondta nekem, hogy küldjek valami cuccot, hát most küldök. Aztán visszaírt, hogy fasza, és hogy menjek be hozzájuk az intézetbe, mert meghallgatna a vezetőség. Sajnos pont azon a héten volt az interjú, amikor gyerekeket táboroztattam, így írtam egy e-mailt, hogy sajnálom, de nekem nem jó. És nem is írtak vissza, gondoltam megtalálták azt, vagy azokat akiket kerestek. Aztán egy hete jött egy e-mail, hogy menjek be hozzájuk, meg hogy milyen "munkák"-kak szeretnének megbízni. Ó gondoltam magamban, milyen menő vagyok, hogyha interjú nélkül is kellek nekik. Persze ez csak vicc, gondolom nem volt annyi ember mint amennyi kellene és behívtak engem is. Szóval tegnap voltam, és kicsit fura érzéssel jöttem el, mert többen voltunk, és leosztották a melót. Néztem, mert ötünknek osztottak le olyan dolgot, amit simán egyedül is meg lehet csinálni, ha az ember komolyan gondolja, de hát ők tudják. Így végül én még bevállaltam még egy részfeladatot, így heti nem egy, hanem két nap lesz egy-két órás elfoglaltságom. Minden esetre tök örülök neki, mert legalább kipróbálom magam, hogy megy-e ez nekem, vagy inkább ne erőltessem.

Nincsenek megjegyzések: