2009. január 26., hétfő

Obama

Kis hülyeség, de nekem felcsillant a szemem.
Obama balkezes! Mondjuk béna balkezes, mert nem húzza végig a kezét azon amit épp aláírt, hanem szépen az írás felett tartja a kezét. Biztos töltőtollat adtak a kezébe. Vagy csak így szokta meg az írást. Először nem is arra lettem figyelmes, hogy balkezes, hanem arra, hogy milyen furán tartja a kezét.
Vicces dolog balkezesnek lenni. Vagyis az a fura, ahogy néha az emberek reagálnak, mikor tudatosul bennük, hogy bal kezes vagyok. TE BAL KEZES VAGY???!!! Mintha az valami csoda lenne. Olyan hangsúllyal tudják mondani, mintha azt mondanák, hogy úr isten neked fél lábad van? De legjobban a "hülyéken" bírok kiakadni, aki megkérdezni, hogy "úr isten, hogyan lehet bal kézzel írni?" Most erre mit válaszoljak? Egyáltalán nem fura bal kezesnek lenni. Mivel az ember nem tudja, hogy milyen jobb kezesnek lenni, ezért ebbe nő bele, ezt szokja meg. Például én jobb kezes ollóval is ugyan olyan faszán le tudom vágni a körmöm, pedig elvileg baromira nem áll a kezemre. A balkezesek belenőnek a jobbkezes világba, és eszükbe sem jut, hogy bakker milyen fura ez az olló, mintha nem illene a kezembe. Én például a kanalat a bal kezembe fogom, de például a kést meg a villát úgy fogom mint a jobbkezesek, tehát nem fordítom át. Ahogy az asztalon van, úgy veszem fel és eszek.
Szóval balkezesnek lenni nem nagy dolog a hétköznapokban, de ha az ember felfigyel rá, hogy valaki szintén balkezes, akkor jó érzéssel tölti el.

Nincsenek megjegyzések: