2009. január 23., péntek

extra gáz

Van egy mumus tantárgyam. Még elsőben egyszer meghúztak belőle. Szóbeli vizsgán még sosem buktam meg. Az volt az első, kapám. Sokat készültem rá. Minden egyes tételt kidolgoztam. Nem szoktam ilyet csinálni, de hallottam, hogy gázos a tanárnő, és tanultam rá mint az atom, 100%-ra akartam menni. Bementem, blokk. Nem tudtam semmit sem mondani. Ebben nem az egyes a legcikibb, hanem, hogy a tanárnő mondott kedves elbocsájtó szavakat. Totális megsemmisülés. Azóta vizsgáztam még egyszer ennél a tanárnőnél, hasonló szitu, kivágott. (Ja és szóbelin csak kétszer vágtak ki. mind a kétszer a tanárnő)
Azóta többször felvettem ezt a tantárgyat, mindig feljelentkeztem vizsgára, de mindig megfutamodtam. Felvettem, megint tologattam, és végül elérkezett a C vizsga. A slussz poén az volt, hogy nem is a nőnél, hanem egy férfinél vizsgáztam. De úgy látszik beidegződött valami. Blokk. Semmi sem jutott eszembe. És jöttek a kínos szünetek. Tanár kérdezett, én meg ültem ott tök hülyén. Ja és ráadásul a legalapabb tételt kaptam. Extra gáz volt, de valamiért "megszánt", és egy kegyelem kettessel kirúgott. Pedig ebben az évben egész jól mentek a szóbeli vizsgáim. Van persze mindenféle jegyem, de eddig a négyesek, ötösök voltak többségben. Ez most kicsit elbaszta a kedvem, de legalább túl vagyok rajta. Majd ezt a hülye parát is talán csak kinövöm. Legszebb az az lenne, hogy a "kedves" tanárnő államvizsgáztatna. Hú inkább erre nem is gondolok.

Nincsenek megjegyzések: